ZPŮSOBY DOPRAVY

 

Nezávazná rezervace zboží

Pokud si nejste jistí správným výběrem, zboží si můžete v prodejnách INTERSPORT nezávazně zarezervovat na 24h a až na místě se rozhodnout, zda si zboží zakoupíte. Dostupnost produktů v našich prodejnách zjistíte kliknutím na tlačítko „REZERVOVAT NA PRODEJNĚ“ na stránce s detailem vybraného produktu.

Osobní odběr v prodejnách

Zboží z našeho eshopu si můžete ZDARMA vyzvednout v kterékoli prodejně INTERSPORT. Při volbě způsobu dopravy po zvolení Osobního odběru si vyberte v seznamu prodejen, v které prodejně INTERSPORT chcete vaše sportovní zboží vyzvednout. Kompletní seznam prodejen naleznete zde.

   
   

PPL doručení na adresu

Zboží si můžete nechat pohodlně doručit až k vám domů. Zásilková společnost PPL obvykle doručuje balíky do 24h od předání zásilky. Zboží zasíláme pouze na území České republiky.

Společnost PPL je hodnocená adresáty jako nejdůvěryhodnější balíkový doručovatel (a to 4 rokem po sobě) a zároveň ze soukromých společností má na trhu největší podíl balíkových služeb.

 

 

Cena dopravy:

  • Při nákupu nad 1500 Kč: ZDARMA
  • Při nákupu do 1500 Kč: 79 Kč

 

Doručení zboží:

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00.

Platba platební kartou:

Při převzetí zásilky se můžete rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte hotově nebo platební kartou. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Sledování zásilky:

Aktuální stav a detailní informace o zásilce (včetně výše dobírky, možnosti platby kartou, apod.) můžete sledovat na webových stánkách http://www.ppl.cz nebo prostřednictvím naší mobilní aplikace či mobilního webu http://m.ppl.cz ve svém telefonu.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

     

Doručení do Parcelshopu

Zboží si můžete nechat doručit rovněž do vybraného PPL parcelshopu. Zásilková společnost PPL obvykle doručuje balíky do 24h od předání zásilky. Zboží zasíláme pouze na území České republiky. 

 

Cena dopravy:

  • Při nákupu nad 1500 Kč: ZDARMA
  • Při nákupu do 1500 Kč: 69 Kč

 

Doručení zboží:

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail spolu s PIN kódem, který sdělíte při vyzvednutí zásilky. V den doručení zásilky do PPL Parcelshopu bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace o uložení ve vybraném PPL Parcelshopu spolu s PIN kódem. Na stránkách http://www.pplbalik.cz, po vložení čísla zásilky a zaslaného PIN kódu, můžete změnit místo doručení do PPL ParcelShopu.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Platba platební kartou v provozovnách PPL Parcelshop není možná.

 

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu:

Tel.: +420 261 221 170

E-mail: [email protected]