Jak mohu vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

  • Zboží můžete vrátit osobně na prodejnách INTERSPORT, nebo nám zboží zaslat přepravní službou.
  • Adresu pro poštovní vrácení zboží naleznete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně můžete využít tento  Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
  • Zboží prosím zašlete společně s formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy.
  • Zboží je potřeba vrátit kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
  • V případě vracení zboží poštou prosím nezasílejte zboží na dobírku – zboží v tomto případě nebude převzato.

 

Do kdy mohu zboží zakoupené v e-shopu vrátit?

  • Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí zboží.
  • V období vánoc jsme prodloužili lhůtu pro vrácení zboží. Nechtěné dárky zakoupené od 9. 11. do 24. 12. 2021 můžete vrátit na naše prodejny INTERSPORT až do neděle 16. ledna 2022.

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

  • Lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od odstoupení kupujícího (spotřebitele) od kupní smlouvy.

 

Mohu zboží, zakoupené v e-shopu vyměnit?

  • Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze vyměnit za jiné. Zboží můžete vrátit a objednat si jiné.
  • Zboží zakoupené v prodejnách INTERSPORT lze vyměnit do 4 týdnů od nákupu.

 

Zboží dorazilo nekompletní, poškozené, nebo jiné, než jsem si objednal - co mám dělat?

  • V případě dodání poškozeného, nekompletního či nesprávného zboží kontaktujte co nejdříve prodejnu, která vaši objednávku odesílala. Kontakt najdete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně se obraťte telefonicky či e-mailem na zákaznickou podporu.

 

Lze momentálně REKLAMOVAT zboží zakoupené přes e-shop nebo v prodejnách INTERSPORT?

  • Ano, reklamace zboží vyřizujeme.

 

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu:

E-mail: eshop@intersport.cz

Váš INTERSPORT