Jak mohu vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

  • Zboží můžete vrátit osobně na prodejnách INTERSPORT, nebo nám zboží zaslat přepravní službou.
  • Adresu pro poštovní vrácení zboží naleznete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně můžete využít tento  Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
  • Zboží prosím zašlete společně s formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy.
  • Zboží je potřeba vrátit kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
  • V případě vracení zboží poštou prosím nezasílejte zboží na dobírku – zboží v tomto případě nebude převzato.

 

Do kdy mohu zboží zakoupené v e-shopu vrátit?

  • Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí zboží.

 

Mohu vrátit zboží zakoupené v prodejně Hervis?

  • Sportovní produkty zakoupené ve sportovním řetězci HERVIS, ať se jedná o reklamace, vratky či jakékoliv problémy se zbožím, spadají stále dle obchodního zákoníku České republiky pod společnost SPAR.

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

  • Lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od odstoupení kupujícího (spotřebitele) od kupní smlouvy.

 

Mohu zboží, zakoupené v e-shopu vyměnit?

  • Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze vyměnit za jiné. Zboží můžete vrátit a objednat si jiné.
  • Zboží zakoupené v prodejnách INTERSPORT lze vyměnit do 4 týdnů od nákupu.

 

Zboží dorazilo nekompletní, poškozené, nebo jiné, než jsem si objednal - co mám dělat?

  • V případě dodání poškozeného, nekompletního či nesprávného zboží kontaktujte co nejdříve prodejnu, která vaši objednávku odesílala. Kontakt najdete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně se obraťte telefonicky či e-mailem na zákaznickou podporu.

 

Lze momentálně REKLAMOVAT zboží zakoupené přes e-shop nebo v prodejnách INTERSPORT?

  • Ano, reklamace zboží vyřizujeme.

 

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu:

E-mail: [email protected]

Váš INTERSPORT