Jak mohu vrátit zboží zakoupené v e-shopu?
- Zboží můžete vrátit osobně na prodejnách INTERSPORT, nebo nám zboží zaslat přepravní službou.
- Adresu pro poštovní vrácení zboží naleznete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně můžete využít tento Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
- Zboží prosím zašlete společně s formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží je potřeba vrátit kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
-
V případě vracení zboží poštou prosím nezasílejte zboží na dobírku – zboží v tomto případě nebude převzato.
Do kdy mohu zboží zakoupené v e-shopu vrátit?
- Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí zboží.
Mohu vrátit zboží zakoupené v prodejně Hervis?
- Sportovní produkty zakoupené ve sportovním řetězci HERVIS, ať se jedná o reklamace, vratky či jakékoliv problémy se zbožím, spadají stále dle obchodního zákoníku České republiky pod společnost SPAR.
Kdy mi budou vráceny peníze?
-
Lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od odstoupení kupujícího (spotřebitele) od kupní smlouvy.
Mohu zboží, zakoupené v e-shopu vyměnit?
- Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze vyměnit za jiné. Zboží můžete vrátit a objednat si jiné.
- Zboží zakoupené v prodejnách INTERSPORT lze vyměnit do 4 týdnů od nákupu.
Zboží dorazilo nekompletní, poškozené, nebo jiné, než jsem si objednal - co mám dělat?
-
V případě dodání poškozeného, nekompletního či nesprávného zboží kontaktujte co nejdříve prodejnu, která vaši objednávku odesílala. Kontakt najdete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně se obraťte telefonicky či e-mailem na zákaznickou podporu.
Lze momentálně REKLAMOVAT zboží zakoupené přes e-shop nebo v prodejnách INTERSPORT?
-
Ano, reklamace zboží vyřizujeme.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz?
Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu:
E-mail: [email protected]
Váš INTERSPORT