MÁME RADOST, ŽE SVÉ SLUŽBY MŮŽEME NABÍZET OSOBNĚ NA PRODEJNÁCH

Jejich otevírací dobu naleznete na detailu prodejny. Těšíme se na Vaši návštěvu

Prodejny poskytují kompletní nabídku včetně služeb:

  • Profesionální servis kol
  • Profesionální servis inline a skateboardů
  • Dynamickou analýzu došlapu pro výběr správné běžecké obuvi
  • Impregnační box Imbox
  • Tvarování vložek do obuvi

Prodejny nabízejí kompletní sezónní sortiment včetně nových kolekcí. Veškeré zboží lze zkoušet.

Na prodejnách jsou dodržována všechna povinná hygienická opatření. Řídíme se pravidlem 3R

  • Používáme respirátory
  • Rozestupy - udržujeme bezpečný odstup
  • Ruce - myjeme a dezinfikujeme si ruce
  • Dezinfikujeme pracoviště
  • Pravidelně se testujeme
  • A regulujeme počet zákazníků

Naši zaměstnanci jsou řádně proškoleni, jak se řídit platnými hygienickými nařízeními v prodejnách Intersport v souvislosti s nákazou koronaviru. Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili bezpečně.

AKTUÁLNÍ INFORMACE K VRÁCENÍ A VÝMĚNĚ ZBOŽÍ

•    Reklamace zboží na prodejnách vyřizujeme. 
•    Lhůta pro vrácení zboží z e-shopu je 14 dní od doručení objednávky.
•    Zboží z e-shopu můžete vracet osobně na prodejně, aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.
•    V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. plavky, zboží nesmí být nikterak užíváno. Musí být dodrženy základní hygienické předpoklady vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek). Nebudou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, nebude možné zboží pro svůj charakter vrátit (na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku)
•    Zboží z e-shopu můžete i nadále vracet poštou či jinou přepravní službou. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

•    Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží. Je možné pouze vrácení a vytvoření nové objednávky.

•    Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze vrátit na prodejnách: INTERSPORT Jilemnice, INTERSPORT Uherký Brod, INTERSPORT Rožnov pod Radhoštem, INTERSPORT Lipno a INTERSPORT Chomutov

NEZÁVAZNÁ REZERVACE ZBOŽÍ

  • NOVĚ si můžete nezávazně rezervovat zboží v prodejnách INTERSPORT.
  • Zboží je rezervováno ve všední dny na 24hod od potvrzení rezervace.
  • Zástupci prodejny vás budou vždy předem informovat e-mailem, že je rezervované zboží připraveno k vyzvednutí. 
  • Platíte až při vyzvednutí rezervace.

OBJEDNÁVKY S OSOBNÍM ODBĚREM

  • V otevírací době prodejny lze nyní také vyzvednout objednávky s osobním odběrem na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.
  • Doručení objednávky na prodejnu trvá standardně do 3-5 pracovních dní. Případně 1-2 pracovní dny, je-li zboží skladem na vybrané prodejně.
  • Údaje o skladové dostupnosti na detailu produktu jsou pouze informační a jsou aktualizovány 1x denně. Z důvodu nepřetržitého online prodeje se může online skladová zásoba lišit od skutečné. 

Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili bezpečně. Naše prodejny tak splňují všechna povinná hygienická opatření

  • Používáme respirátory
  • Myjeme a dezinfikujeme si ruce
  • Udržujeme bezpečný odstup
  • Dezinfikujeme pracoviště

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás!