Aktuální informace

  • PRODEJNA HARFA UZAVŘENA OD 30. 6. 2021 Děkujeme za Vaši dlouholetou přízeň! Vaše reklamace / vratky rádi vyřídíme v ostatních prodejnách INTERSPORT: INTERSPORT Galerie Butovice Radlická 117, Praha 5 INTERSPORT OC Letňany Veselská 663, Praha 9 nebo v další prodejnách INTERSPORT.

MÁME RADOST, ŽE SVÉ SLUŽBY MŮŽEME NABÍZET OSOBNĚ NA PRODEJNÁCH

Jejich otevírací dobu naleznete na detailu prodejny. Těšíme se na Vaši návštěvu

Prodejny poskytují kompletní nabídku včetně služeb:

  • Profesionální servis kol
  • Profesionální servis inline a skateboardů
  • Dynamickou analýzu došlapu pro výběr správné běžecké obuvi
  • Impregnační box Imbox
  • Tvarování vložek do obuvi

Prodejny nabízejí kompletní sezónní sortiment včetně nových kolekcí. Veškeré zboží lze zkoušet.

Na prodejnách jsou dodržována všechna povinná hygienická opatření. Řídíme se pravidlem 3R

  • Používáme respirátory
  • Rozestupy - udržujeme bezpečný odstup
  • Ruce - myjeme a dezinfikujeme si ruce
  • Dezinfikujeme pracoviště
  • Pravidelně se testujeme
  • A regulujeme počet zákazníků

Naši zaměstnanci jsou řádně proškoleni, jak se řídit platnými hygienickými nařízeními v prodejnách Intersport v souvislosti s nákazou koronaviru. Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili bezpečně.

AKTUÁLNÍ INFORMACE K VRÁCENÍ A VÝMĚNĚ ZBOŽÍ

•    Reklamace zboží na prodejnách vyřizujeme. 
•    Lhůta pro vrácení zboží z e-shopu je 14 dní od doručení objednávky.
•    Zboží z e-shopu můžete vracet osobně na prodejně, aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.
•    V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. plavky, zboží nesmí být nikterak užíváno. Musí být dodrženy základní hygienické předpoklady vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek). Nebudou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, nebude možné zboží pro svůj charakter vrátit (na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku)
•    Zboží z e-shopu můžete i nadále vracet poštou či jinou přepravní službou. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

•    Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží. Je možné pouze vrácení a vytvoření nové objednávky.

•    Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze vrátit na prodejnách: INTERSPORT Jilemnice, INTERSPORT Uherký Brod, INTERSPORT Rožnov pod Radhoštem, INTERSPORT Lipno a INTERSPORT Chomutov

NEZÁVAZNÁ REZERVACE ZBOŽÍ

  • NOVĚ si můžete nezávazně rezervovat zboží v prodejnách INTERSPORT.
  • Zboží je rezervováno ve všední dny na 24hod od potvrzení rezervace.
  • Zástupci prodejny vás budou vždy předem informovat e-mailem, že je rezervované zboží připraveno k vyzvednutí. 
  • Platíte až při vyzvednutí rezervace.

OBJEDNÁVKY S OSOBNÍM ODBĚREM

  • V otevírací době prodejny lze nyní také vyzvednout objednávky s osobním odběrem na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.
  • Doručení objednávky na prodejnu trvá standardně do 3-5 pracovních dní. Případně 1-2 pracovní dny, je-li zboží skladem na vybrané prodejně.
  • Údaje o skladové dostupnosti na detailu produktu jsou pouze informační a jsou aktualizovány 1x denně. Z důvodu nepřetržitého online prodeje se může online skladová zásoba lišit od skutečné. 

Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili bezpečně. Naše prodejny tak splňují všechna povinná hygienická opatření

  • Používáme roušky
  • Myjeme a dezinfikujeme si ruce
  • Udržujeme bezpečný odstup
  • Dezinfikujeme pracoviště

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás!