FAQ - časté dotazy

Provoz prodejen a výdej e-shop objednávek

Vrácení zboží a výměny

  • Jak mohu nyní vrátit zboží z internetového obchodu?
    Zboží z e-shopu lze momentálně vrátit poštou či jinou přepravní službou. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

    Zboží lze nyní rovněž vracet osobně na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.
  • Lze zboží z internetového obchodu vyměnit za něco jiného?
    Bohužel zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží a to ani v případě, že se jedná pouze o výměnu velikosti. Bohužel nám to neumožňují technologie.

    Je možné pouze vrácení objednávky a vytvoření nové.
  • Lze vyměnit zboží zakoupené v kamenné prodejně?
    Zboží zakoupené na kamenné prodejně INTERSPORT lze vyměnit za jiné zboží, nebo můžeme nabít dárkovou kartu na hodnotu zboží, které chcete vyměnit.
  • Mohu vrátit spodní prádlo nebo plavky zakoupené online?
    V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. plavky, zboží nesmí být nikterak užíváno. Musí být dodrženy základní hygienické předpoklady vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek). Nebudou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, nebude možné zboží pro svůj charakter vrátit (na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku)
  • Chystám se vracet zboží, nebo jsem ho již vrátil(a). Kdy mohu očekávat vrácení peněz na účet?
    U objednávek placených na dobírku může vrácení platby na bankovní účet trvat do 14 dní. V případě platby objednávky předem online (Visa, MasterCard, PayPal) trvá vrácení standardně do 3-10 pracovních dní.
  • Mohu nyní reklamovat zboží?
    Ano, reklamace zboží vyřizujeme.
  • Co mám dělat, pokud mi nepřišlo všechno objednané zboží?
    Pokud vám nepřišlo všechno objednané zboží, je možné, že objednávka byla rozdělena na více zásilek. Zdali je objednávka rozdělena na více zásilek se dozvíte v informačním emailu o odeslání zboží, který vám je zaslán v okamžiku jeho expedice. V případě, že objednávka není rozdělena na více zásilek a neobdržíte veškeré objednané zboží, kontaktujte zákaznickou podporu na e-shop@intersport.cz
  • Proč byla objednávka rozdělena do více zásilek?
    Snažíme se o to, aby vaše objednávka byla vyřízena v co nejkratším čase a na své zboží jste nemuseli čekat. Někdy může dojít k situaci, že se objednané zboží nachází v různých skladech. S ohledem na to může být v zájmu rychlosti vyřízení objednávka rozdělena do více zásilek.

Nakupování v internetovém obchodu