Jak nakupovat
FAQ - časté dotazy
NAKUPOVÁNÍ V kamenném OBCHODU
- Lze v kamenné prodejně platit EUREM?
Ano, akceptujeme platbu pouze v EURO papírových bankovkách. Vrácení v CZK.
- Lze vyměnit zboží zakoupené v kamenné prodejně?
Ano, zboží zakoupené na kamenné prodejně INTERSPORT lze vyměnit za jiné zboží, nebo můžeme nabít dárkovou kartu na hodnotu zboží, které chcete vyměnit.
- Lze vrátit zboží zakoupené v kamenné prodejně?
Zboží zakoupené v kamenných prodejnách bohužel není možné vrátit.
- Jak mohu reklamovat zboží?
Reklamované zboží doneste na prodejnu, kde s Vámi sepíšou reklamační formulář. O uznání reklamace budete kontaktováni emailem.
NAKUPOVÁNÍ V INTERNETOVÉM OBCHODU
Vyřizování objednávek
- Lze vytvořenou objednávku upravit, například do ní něco přidat či odebrat?
Bohužel nemáme možnost do vytvořené objednávky zasáhnout a jakkoliv ji upravit.
- Jak zjistím, že je objednávka na prodejně připravena k výdeji?
Doporučujeme sledovat číslo zásilky. Pokud je u Vaší zásilky status: „Doručeno příjemci“, značí to, že Vaše zásilka je již k dispozici na prodejně k vyzvednutí.
- Jak dlouho trvá vyřízení objednávky při osobním odběru na prodejně?
Ve většině případů je zboží doručováno na prodejnu z externího skladu a doručení na prodejnu tedy trvá standardně do 3-5 pracovních dní. Pokud má vybraná prodejna zboží skladem, trvá vyřízení objednávky do 1-2 pracovních dnů.- Co mám dělat, pokud mi nepřišlo všechno objednané zboží?
Pokud vám nepřišlo všechno objednané zboží, je možné, že objednávka byla rozdělena na více zásilek. Zdali je objednávka rozdělena na více zásilek se dozvíte v informačním emailu o odeslání zboží, který vám je zaslán v okamžiku jeho expedice. V případě, že objednávka není rozdělena na více zásilek a neobdržíte veškeré objednané zboží, kontaktujte zákaznickou podporu na [email protected]- Proč byla objednávka rozdělena do více zásilek?
Snažíme se o to, aby vaše objednávka byla vyřízena v co nejkratším čase a na své zboží jste nemuseli čekat. Někdy může dojít k situaci, že se objednané zboží nachází v různých skladech. S ohledem na to může být v zájmu rychlosti vyřízení objednávka rozdělena do více zásilek.Vrácení, výměna, reklamace zboží
- Mohu vrátit zboží zakoupené v prodejně Hervis?
Sportovní produkty zakoupené ve sportovním řetězci HERVIS, ať se jedná o reklamace, vratky či jakékoliv problémy se zbožím, spadají stále dle obchodního zákoníku české republiky pod společnost SPAR.- Jak mohu vrátit zboží z internetového obchodu?
Zboží z e-shopu lze vrátit poštou či jinou přepravní službou do 14 dnů od zakoupení. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Zboží lze rovněž vracet osobně na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.- Lze zboží z internetového obchodu vyměnit za něco jiného?
Bohužel zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží a to ani v případě, že se jedná pouze o výměnu velikosti. Bohužel nám to neumožňují technologie.
- Mohu vrátit spodní prádlo nebo plavky zakoupené online?
V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. plavky, zboží nesmí být nikterak užíváno. Musí být dodrženy základní hygienické předpoklady vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek). Nebudou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, nebude možné zboží pro svůj charakter vrátit (na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku)- Chystám se vracet zboží, nebo jsem ho již vrátil(a). Kdy mohu očekávat vrácení peněz na účet?
U objednávek placených na dobírku může vrácení platby na bankovní účet trvat do 14 dní. V případě platby objednávky předem online (Visa, MasterCard, PayPal) trvá vrácení standardně do 3-10 pracovních dní.- Lze vracet zboží zakoupené v kamenné prodejně?
Zboží zakoupené v kamenných prodejnách bohužel není možné vracet.- Jak mohu reklamovat zboží?
Reklamované zboží doneste na prodejnu, kde s Vámi sepíšou reklamační formulář. O uznání reklamace budete kontaktováni emailem .Rady při nákupu
- Jak mohu v internetovém obchodě uplatnit dárkovou kartu INTERSPORT?
Při dokončení objednávky je u výběru platby uvedeno pole přímo pro dárkovou kartu. Do příslušného políčka vložte kód, který naleznete na dárkové kartě po setření stíracího pole.- Potřebuji poradit s výběrem velikosti, kde najdu velikostní tabulky?
Podrobné informace velikostních tabulek naleznete na této stránce.- Jaké jsou možnosti dopravy?
Bližší informace ohledně způsobu dopravy doručení naleznete zde.- Chci si vyzvednout lyže nebo kolo:
Pokud máte zájem o kolo nebo lyže, způsob dopravy naleznete zde.- Jaké jsou způsoby platby v síti INTERSPORT?
Objednávku můžete uhradit kartou, na dobíru nebo přes moderní službu Pay Pall. Více informací o způsobu platby naleznete zde.- Jaké dárkové poukazy/benefity lze v prodejnách INTERSPORT uplatnit?
Benefity (poukázky) – lze uplatnit pouze na jednotlivých kamenných prodejnách, nikoliv však v e-shopu.
INTERSPORT Chomutov – Relax Pass; Dárkový Pass; Flexi Pass; Fokus Pass; Bonus Pass; Flexi Pass CARD
INTERSPORT Litoměřice - Relax Pass; Dárkový Pass; Flexi Pass; Fokus Pass; Bonus Pass; Flexi Pass CARD
INTERSPORT Tábor - Relax Pass; Dárkový Pass; Flexi Pass; Fokus Pass; Bonus Pass; Flexi Pass CARD
INTERSPORT Chomutov – Cadhoc; Unišek; Unišek+; Unišek+ FKSP; Gallery Beta; eBenefity
Edenred Compliments - všechny prodejny Intersport ČR. Nelze uplatnit v partnerských prodejnách: Kladno, Tábor, Klatovy, Chomutov, Jilemnice, Rožnov pod Radhoštěm, Uherský Brod, Lipno nad Vltavou, Litoměřice, Pec pod Sněžkou. - Jak dlouho trvá vyřízení objednávky při osobním odběru na prodejně?
- Lze vytvořenou objednávku upravit, například do ní něco přidat či odebrat?