INTERSPORT ZÁKAZNICKÝ SERVIS

 

FAQ - časté dotazy

Provoz prodejen a výdej e-shop objednávek

Vrácení zboží a výměny

  • Do kdy mohu vrátit zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT když jsou nyní prodejny dočasně uzavřeny?
    Zboží zakoupené v internetovém obchodě INTERSPORT od 8.10. do 31.12.2020 lze vrátit až do 28.2.2021. Veškeré lhůty pro vrácení, výměnu či reklamaci zboží jsou prodlouženy o dobu uzavření prodejen.
  • Jak mohu nyní vrátit zboží z internetového obchodu?
    Zboží z e-shopu lze momentálně vrátit poštou či jinou přepravní službou. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

    Zboží lze nyní rovněž vracet osobně na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.
  • Lze zboží z internetového obchodu vyměnit za něco jiného?
    Bohužel zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží a to ani v případě, že se jedná pouze o výměnu velikosti. Bohužel nám to neumožňují technologie.

    Je možné pouze vrácení objednávky a vytvoření nové.
  • Lze vyměnit zboží zakoupené v kamenné prodejně?
    Zboží zakoupené na kamenné prodejně INTERSPORT lze po dobu současného omezeného provozu vyměnit pouze pokud se jedná o dětský textil nebo obuv. Po znovuotevření prodejen lze zboží zakoupené v kamenné prodejně vyměnit i za jiné zboží, případně dárkovou kartu INTERSPORT.
  • Chystám se vracet zboží, nebo jsem ho již vrátil(a). Kdy mohu očekávat vrácení peněz na účet?
    U objednávek placených na dobírku může vrácení platby na bankovní účet trvat do 14 dní. V případě platby objednávky předem online (Visa, MasterCard, Trustly bankovní převod, PayPal) trvá vrácení standardně do 3-10 pracovních dní.
  • Mohu nyní reklamovat zboží?
    Momentálně bohužel ne. Reklamace zboží budeme schopni vyřizovat až po úplném otevření prodejen, neboť i naše partnerské servisy jsou nyní zavřené. Lhůta pro reklamaci Vám bude prodloužena o dobu uzavření prodejen. Za komplikace se omlouváme.

Nakupování v internetovém obchodu

 

KONTAKTY - ESHOP - zákaznická podpora

INTERSPORT ČR s.r.o.
Na Strži 65/1702
142 00 Praha 4

kontaktujte nás e-mailem

📧 E-mail: eshop@intersport.cz
Tel.: +420 261 221 170 - naše telefonická linka je přetížená, využijte prosím e-mailový kontakt

Provozní doba:
Pondělí - Čtvrtek: 8:30 - 17:30 hod.
Pátek: 8:30 - 16:00 hod.

 

KONTAKTY - CENTRÁLA

INTERSPORT ČR s.r.o.
Na Strži 65/1702
142 00 Praha 4

IČO: 25670816
DIČ: CZ25670816
OR vedený u: Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 59835

E-mail: intersport@intersport.cz
Tel.: +420 284 683 695 - kontakt pouze pro firemní účely

Provozní doba: Pondělí - Pátek: 8:30 - 16:00 hod.