INTERSPORT ZÁKAZNICKÝ SERVIS
FAQ - časté dotazy
Provoz prodejen a výdej e-shop objednávek
- Jsou prodejny INTERSPORT otevřené?
Ano, od 19.1.2021 jsou prodejny otevřeny pro nákup dětského oblečení a obuvi. Toto zboží lze v obchodě i zkoušet.
- Lze na prodejně nyní zakoupit i jiné zboží?
Jiné zboží lze rezervovat/objednat přes internet, nebo telefonicky a vyzvednout na prodejně, nebo si jej nechat zaslat domů/na odběrné místo.
- Lze na prodejnách nyní i vracet zboží zakoupené v internetovém obchodě?
Ano, na prodejnách lze i vracet zboží zakoupené v e-shopu.
- Jak dlouho momentálně trvá vyřízení objednávky při osobním odběru na prodejně?
Ve většině případů je zboží doručováno na prodejnu z externího skladu a doručení na prodejnu tedy trvá standardně do 3-5 pracovních dní. Pokud má vybraná prodejna zboží skladem, trvá vyřízení objednávky do 1-2 pracovních dnů.
- Jak zjistím, že je objednávka na prodejně připravena k výdeji?
1) Pokud má prodejna zboží skladem a objednávka je připravena k výdeji, obdržíte do e-mailu potvrzení, že lze objednávku vyzvednout.
2) Pokud zboží na zvolenou prodejnu putuje z jiného skladu, obdržíte při odeslání zboží na prodejnu e-mail s údaji pro sledování zásilky v systému PPL. Tak poznáte, kde se Vaše objednávka nachází.
Vrácení zboží a výměny
- Do kdy mohu vrátit zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT když jsou nyní prodejny dočasně uzavřeny?
Zboží zakoupené v internetovém obchodě INTERSPORT od 8.10. do 31.12.2020 lze vrátit až do 28.2.2021. Veškeré lhůty pro vrácení, výměnu či reklamaci zboží jsou prodlouženy o dobu uzavření prodejen.
- Jak mohu nyní vrátit zboží z internetového obchodu?
Zboží z e-shopu lze momentálně vrátit poštou či jinou přepravní službou. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Zboží lze nyní rovněž vracet osobně na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na
detailu prodejny.
- Lze zboží z internetového obchodu vyměnit za něco jiného?
Bohužel zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží a to ani v případě, že se jedná pouze o výměnu velikosti. Bohužel nám to neumožňují technologie.
Je možné pouze vrácení objednávky a vytvoření nové.
- Lze vyměnit zboží zakoupené v kamenné prodejně?
Zboží zakoupené na kamenné prodejně INTERSPORT lze po dobu současného omezeného provozu vyměnit pouze pokud se jedná o dětský textil nebo obuv. Po znovuotevření prodejen lze zboží zakoupené v kamenné prodejně vyměnit i za jiné zboží, případně dárkovou kartu INTERSPORT.
- Chystám se vracet zboží, nebo jsem ho již vrátil(a). Kdy mohu očekávat vrácení peněz na účet?
U objednávek placených na dobírku může vrácení platby na bankovní účet trvat do 14 dní. V případě platby objednávky předem online (Visa, MasterCard, Trustly bankovní převod, PayPal) trvá vrácení standardně do 3-10 pracovních dní.
- Mohu nyní reklamovat zboží?
Momentálně bohužel ne. Reklamace zboží budeme schopni vyřizovat až po úplném otevření prodejen, neboť i naše partnerské servisy jsou nyní zavřené. Lhůta pro reklamaci Vám bude prodloužena o dobu uzavření prodejen. Za komplikace se omlouváme.
Nakupování v internetovém obchodu
KONTAKTY - ESHOP - zákaznická podpora
INTERSPORT ČR s.r.o.
Na Strži 65/1702
142 00 Praha 4
kontaktujte nás e-mailem
📧 E-mail: eshop@intersport.cz
Tel.: +420 261 221 170 - naše telefonická linka je přetížená, využijte prosím e-mailový kontakt
Provozní doba:
Pondělí - Čtvrtek: 8:30 - 17:30 hod.
Pátek: 8:30 - 16:00 hod.
KONTAKTY - CENTRÁLA
INTERSPORT ČR s.r.o.
Na Strži 65/1702
142 00 Praha 4
IČO: 25670816
DIČ: CZ25670816
OR vedený u: Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 59835
E-mail: intersport@intersport.cz
Tel.: +420 284 683 695 - kontakt pouze pro firemní účely
Provozní doba: Pondělí - Pátek: 8:30 - 16:00 hod.