Výměna a vrácení
Odstoupení od kupní smlouvy naleznete ZDE.
JAK MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V E-SHOPU?
Zboží můžete vrátit osobně na prodejnách INTERSPORT, nebo nám zboží zaslat přepravní službou.
Adresu pro poštovní vrácení zboží naleznete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně můžete využít tento VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Zboží prosím zašlete společně s formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží je potřeba vrátit kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
V případě vracení zboží poštou prosím nezasílejte zboží na dobírku – zboží v tomto případě nebude převzato.
DO KDY MOHU ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V E-SHOPU VRÁTIT?
Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí zboží.
MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V PRODEJNĚ HERVIS?
Sportovní produkty zakoupené ve sportovním řetězci HERVIS, ať se jedná o reklamace, vratky či jakékoliv problémy se zbožím, spadají stále dle obchodního zákoníku České republiky pod společnost SPAR.
KDY MI BUDOU VRÁCENY PENÍZE?
Lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od odstoupení kupujícího (spotřebitele) od kupní smlouvy.
MOHU ZBOŽÍ, ZAKOUPENÉ V E-SHOPU VYMĚNIT?
Zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze vyměnit za jiné. Zboží můžete vrátit a objednat si jiné.
Zboží zakoupené v prodejnách INTERSPORT lze vyměnit do 4 týdnů od nákupu.
ZBOŽÍ DORAZILO NEKOMPLETNÍ, POŠKOZENÉ, NEBO JINÉ, NEŽ JSEM SI OBJEDNAL - CO MÁM DĚLAT?
V případě dodání poškozeného, nekompletního či nesprávného zboží kontaktujte co nejdříve prodejnu, která vaši objednávku odesílala. Kontakt najdete na formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste dostali společně s objednávkou, případně se obraťte telefonicky či e-mailem na zákaznickou podporu.
LZE MOMENTÁLNĚ REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ PŘES E-SHOP NEBO V PRODEJNÁCH INTERSPORT?
Ano, reklamace zboží vyřizujeme.
NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ?
Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu:
E-mail: [email protected]
Váš INTERSPORT