Doprava zdarma při objednávce nad 1500 KčVrácení zboží do 14 dnůRADY A BLOG PRO SPORTOVCE

FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY

NAKUPOVÁNÍ NA E-SHOPU

Bohužel nemáme možnost do vytvořené objednávky zasáhnout a jakkoliv ji upravit.

Doporučujeme sledovat číslo zásilky. Pokud je u Vaší zásilky status: „Doručeno příjemci“, značí to, že Vaše zásilka je již k dispozici na prodejně k vyzvednutí.

Ve většině případů je zboží doručováno na prodejnu z externího skladu a doručení na prodejnu tedy trvá standardně do 3-5 pracovních dní. Pokud má vybraná prodejna zboží skladem, trvá vyřízení objednávky do 1-2 pracovních dnů.

Pokud vám nepřišlo všechno objednané zboží, je možné, že objednávka byla rozdělena na více zásilek. Zdali je objednávka rozdělena na více zásilek se dozvíte v informačním emailu o odeslání zboží, který vám je zaslán v okamžiku jeho expedice. V případě, že objednávka není rozdělena na více zásilek a neobdržíte veškeré objednané zboží, kontaktujte zákaznickou podporu na [email protected]

Snažíme se o to, aby vaše objednávka byla vyřízena v co nejkratším čase a na své zboží jste nemuseli čekat. Někdy může dojít k situaci, že se objednané zboží nachází v různých skladech. S ohledem na to může být v zájmu rychlosti vyřízení objednávka rozdělena do více zásilek.

Zboží z e-shopu lze vrátit poštou či jinou přepravní službou do 14 dnů od zakoupení. Zboží prosím zašlete na adresu prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, uvedenou v dodacím listu. Pokud vám zboží bylo dodáno z více prodejen, pošlete zboží zpět na jednu z nich. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Pokud potřebujete poradit s adresou prodejny, která vyřizovala Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Vracející produkty uveďte na dokumentu Odstoupení od kupní smlouvy uvedeno níže:

Zboží lze rovněž vracet osobně na prodejně. Aktuální otevírací dobu prodejny lze ověřit na detailu prodejny.

Odstoupení od kupní smlouvy naleznete ZDE.

Bohužel zboží zakoupené v e-shopu INTERSPORT nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží a to ani v případě, že se jedná pouze o výměnu velikosti. Bohužel nám to neumožňují technologie.

V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. plavky, zboží nesmí být nikterak užíváno. Musí být dodrženy základní hygienické předpoklady vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek). Nebudou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, nebude možné zboží pro svůj charakter vrátit (na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku)

U objednávek placených na dobírku může vrácení platby na bankovní účet trvat do 14 dní. V případě platby objednávky předem online (Visa, MasterCard, PayPal) trvá vrácení standardně do 3-10 pracovních dní.

NAKUPOVÁNÍ V KAMENNÉM OBCHODĚ

Reklamované zboží doneste na prodejnu, kde s Vámi sepíšou reklamační formulář. O uznání reklamace budete kontaktováni emailem.

Zboží zakoupené v kamenných prodejnách bohužel není možné vrátit.

Zboží zakoupené v prodejnách INTERSPORT lze vyměnit do 14 dnů od zakoupení. Zákazníci se zákaznickou kartou mohou zboží vyměnit do 4 týdnů od zakoupení.

Ano, akceptujeme platbu pouze v EURO papírových bankovkách. Vrácení v CZK.

Benefity (poukázky) – lze uplatnit pouze na jednotlivých kamenných prodejnách, nikoliv však v e-shopu.

Pec pod Sněžkou Litoměřice Tábor Kladno Chomutov Klatovy Jilemnice Rožnov pod Radhoštěm Uherský Brod Lipno nad Vltavou Ostatní podejny Intersport
Pluxee: Poukázka Dárek
Pluxee: Poukázka Flexi
Pluxee: Karta Flexi
Edenred Compliments
Edenred Sport&Kultura
Edenred Multi
Edenred Service
Cadhoc
Unišek
Unišek+
Unišek+ FKSP
eBenefity

RADY PŘI NÁKUPU

Při dokončení objednávky je u výběru platby uvedeno pole přímo pro dárkovou kartu. Do příslušného políčka vložte kód, který naleznete na dárkové kartě po setření stíracího pole.

Podrobné informace velikostních tabulek naleznete na této stránce.

DÁRKOVÁ KARTA

Toto není možné. Za dárkovou kartu si nelze koupit více dárkových karet v hodnotě původní.

Nemůžete najít, co hledáte?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu

Naši zkušení operátoři Vám rádi odpoví na Vaše dotazy.

Tel: +420 261 221 170

Pondělí - Čtvrtek: 08:30 - 17:00 hod.
Pátek: 08:30 - 16:00 hod.

E-mail: [email protected]