Novinky
Intersport představil Horala!
Slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je tady, aby vám pořádně rozhýbal tělo, naladil vás na radost z pohybu a užívání si sportovních chvil s přáteli. Tak co, už se těšíte, až zapojíte svaly?
Ústředním prvkem kampaně, která byla spuštěna v minulém roce, je postava „horala“. Tento sympaťák se objevuje napříč všemi komunikačními kanály, a jeho vzhled se mění podle aktuální sezóny – v zimě lyžař, v létě trekker! Slogan „Ahoj, svaly zapoj“ má za cíl vzbudit chuť k pohybu, radost ze sportu a společné zážitky s přáteli či rodinou.
Novou marketingovou kampaní chceme vzbuzovat pozitivní emoce, být jasně rozpoznatelní a motivovat lidi k pohybu. Koncept vychází z rakouské kampaně „Servus, die Wadln“ a náš český slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je modifikací této úspěšné rakouské kampaně.
Český slogan kombinuje velmi známý a běžně užívaný pozdrav mezi sportovci a slovní hříčku. Naším cílem bylo vytvořit srozumitelnou hlášku, která bude českému publiku blízká a dokáže se s ním ztotožnit. Zároveň jsme také chtěli vtipným způsobem poukázat na to, že na sport je vhodná doba vždy a pro každého, a proto se postava horala objevuje v různých nečekaných situacích. Věříme, že zejména připravovaná videa vás potěší.
Podoba „horala“ se bude přizpůsobovat ročním obdobím. V reklamních materiálech se potkáte s jeho dvěma tvářemi. Během zimních měsíců nosí huňatý kožich, na jaře se zase převlékne do „lehčího“ outfitu. Rádi bychom, abyste si našeho horala oblíbili a jeho mírně extravagantní vzhled si nezaměnitelně spojili se společností Intersport.
Horala a nový slogan budeme od listopadu používat napříč všemi komunikačními kanály a reklamními materiály – v televizi, na billboardech, v online prostředí ale i na prodejnách. I nadále platí, že s touto novou kampaní najdete v prodejnách Intersport i na e-shopu také mnoho zimních novinek. Skvělé a kvalitní produkty, které přímo vybízí k pobytu venku a užívání si krásné zimní přírody. Chceme vás motivovat k pohybu v přírodě a ukázat, že sportování spolu s přáteli nebo rodinou má i v dnešní době stále velký smysl.